niedziela, 3 maja 2015

Pierwszy trening po przerwie/ Marek

Dziś objąłem na cel nasz często uczęszczany podjazd 11% w Obornikach, lecz nie chciałem jechać starą trasą. W tym samym kierunku jechali moi rodzice z siostrą ,lecz jeszcze inną drogą. Moja rodzina pierwsza wyjechała około godziny 10.00 ja pół godziny później.Po napełnieniu bidonu i przygotowaniu się wyruszyłem w trasę, kierowałem się na Gąsawy. Pierwszą część drogi miałem rozpisaną na karteczce, jednak jechałem również z chęcią poznania nowych tras i dróg, co mi się udało. Pogoda była bardzo dobra. Słonecznie, 20 stopni, bezchmurnie, do tego lekki wiatr z czego najbardziej się cieszyłem. Po kilkukrotnym pokonaniu podjazdu skontaktowałem się z moją rodzinką i spotkaliśmy się w Wymysłowie niedaleko Obornik gdzie zjadłem kawałek babki i odjechałem.Częściowo wracałem tą samom drogą z czego byłem zadowolony, ponieważ spodobał mi się bardzo ten odcinek.Posiadam profil Velo Hero w którym mam wszystkie treningi i trasy jak i dzisiejszą którą dołączam w linku: http://app.velohero.com/activity/1256040 
A odnośnie nowych fajnych ścieżek znalazłem fajną górkę z wyskokiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.