piątek, 27 marca 2015

Na dobry początek/ Alex

Niestety dopiero dzisiaj przejechałem mój pierwszy rowerowy trening w roku. Jest to spowodowane tym, że trenuje piłkę nożną i bieganie, dlatego nie zawsze starczy czas na wszystko. Do tego dochodzi nauka, której nie brakuje. Chciałem jak najszybciej wejść na swój rower bo mi zdecydowanie tego brakowało. Przerwa zimowa okazała się dla mnie bardzo długa.

Dzisiaj w szkole na każdej lekcji spoglądałem na okno obserwując pogodę. Deszcz wisiał cały dzień w powietrzu. Gdy wróciłem do domu i coś przekąsiłem niebo nadal wyglądało bez zmian. Z racji, że nie padało postanowiłem wyruszyć o godz. 15:00, mając nadzieję na udany przejazd.




Wybrałem jedną z moich ulubionych tras, ze zróżnicowaną nawierzchnią. Trasa prowadziła przez drogi asfaltowe, gruntowe i ścieżki leśne. Podczas jazdy czułem się dobrze, choć były momenty gdzie siły w nogach brakowało. Dlatego jeździ się po to, aby polepszać swoje wymiki i mieć z tego przyjemność.



Korzystałem z aplikacji endomondo.pl przejeżdżając, myśląc że dość solidny jak na początek dystans 24,62 km ze śr. prędkością 26,31 km/h.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.