sobota, 28 marca 2015

Wiekopomna chwila.../ Paweł

Przed wczoraj, w czwartek otrzymałem telefon od firmy Skinner z informacją, że nasze stroje team-owe są gotowe do wysyłki. Z tego powodu strasznie się ucieszyłem. Od razu przekazałem tą wiadomość kolegom. Oni również ucieszyli się na tą wiadomość. Po szkole spotkaliśmy się w banku aby zapłacić za zamówienie.

Następnego dnia w piątek, podczas ostatniej lekcji odebrałem telefon od kuriera który powiedział że będzie u mnie w domu za 15 min. Niestety do końca zajęć pozostała ok godzina. Na szczęście mój tata był w domu i odebrał paczkę. Nie mogłem się doczekać aż ją otworzę.

Wróciłem ze szkoły i nawet nie ściągając butów chwyciłem za nóż, aby rozciąć paczkę. Od razu posegregowałem wszystkie komplety. Jednak swój musiałem otworzyć i przymierzyć. Przyznaję że firma Skinner odwaliła kawał dobrej roboty. Stroje leżą bardzo dobrze, jakość również pozostaje na poziomie PRO, wkładka w spodenkach jest na prawdę gruba, solidna i wygodna o czym przekonałem się na dzisiejszym treningu razem z Markiem. Dziękujemy Skinner jesteście super ;) !!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.